Publicerat: / Allt å ingenting

Dagens äventyr..

är väl kanske inte direkt nåt äventyr men ändå :-P

jag vaknade alldeles försent idag.. kl 12 blev de visst.. så de va bara att gå upp å käka lite mat.. sen dra till stallet..
jag hade tänkt rida lite idag.. så de va bara att åka dit å mocka å så.. tänkte att jag skulle mocka åt annica lite åxå då hon fick åka iväg i går.. så täntke va ltie snäll..sen så red jag lite barbacka i skritt.. å jag kände ingen hälta över huvudtaget.. :-D såg inget när jag släppte ut dom i morse heller sååå skönt.. får hoppas att de håller sig nu.. mn får vara jävligt  försiktig..

sen så va de hem å hämta packet.. en jacka som jag vunnit på tradera.. till stallet.. å jag kunde ha den:-D sååå glad för de..

sen så hem till pappa å kolla upp alla räkningar å post som hade kommit dit..

hem igen å diska å göra ordning i köket.. älskling kom ju inte hem förän vid 18idag:/ han va på nåt jävla möte.. å nu är de snart läggdags för honom.. men jag får säkert lite mys en stund i sängen:-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: