Publicerat: / Allt å ingenting

de är mycket nu!

ja denna veckan lär bli fullspäckad.. känner mig stressad fast att jag egentligen inte har nån anledning till de..

förutom min förbannade yrsel som verkar kommit tillbaka en släng så är de väl okej  med mig. ska försöka få tid till kiropraktorn i veckan åxå.

älskar min älskling mer än någonsin å jag tror att det är såhär lycka känns...(?) visst de kan bli bättre.. med jobb å flytta hemifrån å så.. men närmre än såhär kan jag inte komma just nu..

annars så idag måndag så kommer IR-Tina tillbaka till Egon å ska kolla hur de är med hans ben.. jag hoppas verkligen att hans ben är bättre.. men de är bara att vänta å se..

Tisdag: Fodringar...

Onsdag: sjukan i västervik för smärthantering för min handled..

Torsdag: Fika med ida som gäller.. mys..=)

Fredag: Gå hemma hela dagen å kvällen för att på natten åka till tyskland med älskling å shoppa lite..

å på vägen hem så stannar vi i Karlshamn för inflyttningsfest hos hans tjejkompis så de blir Lördagen de..

sen på Söndag så blir de att åka hem.. Puh!! lär bli en jobbig veckan.. men spännande att de händer något..

:-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: