Publicerat: / Allt å ingenting

deprimerad!!!

ja man kan ju inte bli annat när pengarna inte räcker till .. jag får lite å har få utgifter men ändå så hamnar jag på minus!!! fattar inte att de ska behöva va så.. hur faan ska man överleva är de tänkt egentligen..?!? de kan man undra.. så morgonen började väl inte så bra.. jobbcoach ringde för första gången på 3 veckor.. wow!! helt otroligt.. å blev lite irriterad på de.. vet inte va faan dom håller på med.. men de är bara att hålla god min.. men sen så fick min älskling mig att tänka på annat.*säger inget så har jag ingenting sagt.*fniss**. iaf innan jag insåg att pengarna var borta å jag inte vet hur jag ska klara mig en månad utan ett ruttet öre...!! så ja depp hela jävla morgonen.. men min pappa, som är guld värd, talade  mig lite till rätta så då kändes de lite bättre.. å när jag åkte till sofie å fick tänka på lite annat så kändes de åxå bra mycket bättre.. var nere på marknaden som var där... kallt som satan å regnade men blev bjuden på en munk iaf:-P va med hennes katt till veterinären för kastrering å sen en film så de va lite mys.. å nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem..konstigt nog så saknar jag honom mer än vanligt idag.. jag vetinte varför men de blir väl så ibland antar jag.. men en sak är säker.. jag ska flyga på honom å pussa sönder honom när han kommer hem:-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: