Publicerat: / Allt å ingenting

för första gången på tre månader igår...

så satt jag på min häst.. han är äntligen frisk nu.. så nu får jag börja skritta igång honom..:-D å de är jag glad för.. han ser så jäkla pigg ut nu när han får vara ute i hagen med sina kompisar. han t.o.m kommer fram till mig i hagen nu när jag ropar på honom=) de brukar han inte göra annars..så den delen känns jätte bra.. men jag har bra mycket jobb framför mig nu hela vintern med att bygga upphans muskler.. 3 månader stillastående i box tar på musklerna..men han är inte överdrivet sprallig när man rider ut.. men deär väl tack vare att han får gå ute i hagen nu..=)

så idag har jag skrittat en sväng åxå.. gick super bra.. barbacka dessutom både idag å igår.. sa att jag itne skulle göra de för att han skulle va "galen" hehe mende va han inte så de  blirnog lite barbacka vet ju inte hur hans sadel sitter heller så de ska testas.. kanske i morgon vem vet.. kommer en ny häst i morgon åxå..f år se omjag är hemma tills dess.. jag ska till kalmar å shoppa lite tror jag:D se om jag hittar några vinterskor..:-P skor behöver man alltid



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: