Publicerat: / Allt å ingenting

smått å blandat..

ja här är man.. ensam i sängen...=( saknar älskling men han kommer hem om några timmar så de får gå.. han kommer å kryper ner hos mig i sängen när han kommer hem:-D

annars så har Egon fått hälsa på sina kompisar i paddocken.. trodde att de skulle springa runt som fasen men ingenting alls av sånt så de va bara att släppa ut dom tillsammans i hagen.. men sen fick ju Egon fnatt å började att springar runt för sig själv när han inte fick igång nån av dom andra haha.. så han tyckte nog att de va härligt att få vara i hagen igen efter nästan tre månader i boxen.. stackars min älskling.. men nu är de okej så jag hoppas att de håller sig så..=) blir kanske att rida nåt i helgen,.. får väl se hur väder å vind håller sig..

annars så kommer min kusin å hälsar på i morgon så de ska bli kul att hon kommer.. så kan man sitta å snacka lite skit..=) så de ser jag fram emot.. =)..

nä nu blir de lite tv en stund:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: