Publicerat: / Allt å ingenting

vad göra?

ja.. idag eller snarare i natt vaknade man först av massa konstiga ljud i lägenheten  jag flyger upp undrar vart de kommer ifrån.. skitläskigt.. de va sånan där konstiga ljud om man inte tycker kan komma utifrån från andra lägenheter osv..aja

sen så fick man ett sms vid 7 i morse där de står att min häst är kraftigt halt igen å jag blir toknervös å ringer min pappa som ringer till veterinären.. jag åker upp å tittar på honom å springer med honom osv men ser ingenting alls.. pappa fick tips på jobbet om IR-terapi.. så jag tror att vi ska kolla upp de där å se om de kan funka.. jag tror att de kan funka.. men jag ve tinte.. vet snart inte vad man ska göra längre.. men man får  hitta nya saker man kan testa å hoppas på att de kommer att funka...

sen så kom lollobabe hit så vi käkade lite fläskpannkaka å kollade serien " tre kronor":-P sen åkte vi ut å fotograferade lite i de fina vädret... som sen inte blev så fint då solen gick i moln haha.. så vi åkte hem.. köpte en glass å mysde ner oss i soffan med ännu ett avsnitt tre kronor.. så nu är de tvätt som gäller å matlagning... då min älskling är så trött efter jobbet att han somnade hehe...

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: