Publicerat: / Allt å ingenting

vilken helg:-O

ja de va en helg som heter duga de haha,, men visst de har ju hänt lite så man får väl inte klaga på de då ju när de väl händer nåt:-P..

okej jag tar helgen från början då..:-)

Fredag kväll
: Jag hämtar Fredrik på jobbet vid 1830 tiden.. vi åker hem å käkar lite mat.. sen är de bara att gå å lägga sig å sova lite.. så vi somnade väl vid 21 tiden.. sen var de dags att gå upp framåt kl 0230.. så då va de bara att gå upp å klä på sig å packa ut i bilen.. å ge sig iväg mot tyskland.. tyvärr så var inte tiderna vad vi planerade.. tog betydligt längre tid än beräknat.. :-/ så vi va inte i tyskland förän kl 12.. vi hade räknat med 10 iallafall men ja de va två timmar senare.. sen så var vi lite länge i bordershoppen.. så vi åkte inte med båten tillbaka till danmark förän vid 15.. men de blev mycket gott handlat ialalfall å jag fick andas den tyska luften haha,, å ska jag säga en hemlis? *viskar* den luktade bajs hahahahhaha.. men ja sen på väg genom danmark igen över bron å hela vägen tillbaka till toppen.. sen var de inflyttningsfest hos en kompis till Fredrik i Karlshamn så vi va där vid 20 på lördag kvällen... så fredrik festade lite.. vi skulle sovit där egentligen men de blev så att våra pltaser blev tagna.. då de va bara att åka hem kl 0300 på lördag natten.. å då hade vi varit uppe i ett dygn redan.. å så är de 2 timmars resa hem därifrån.. å jag kan säga såhär.. jag fick ju köra.. å jag var jäääääävligt trött.. å jag kör ALDRIG igen när jag är så trött de är en sak som är säker.. fick stanna på vägen å sova i 20 minuter annars hade de gått illa.. uscha.. men sen gick de bra.. men alltid jobbigt den sista biten men de funkade.. var hemma kl 06 på söndag morgonen.. så då fick man lägga sig å sova några timmar å sen gå upp så man var trött på kvällen så man får rätt på dygnet.. uscha jobbig helg...

de jobbiga är åxå att helgen som kommer så ska vi åka till västerås åxå å hämta fredriks bror å hans flyttlass.. men de är ju inte alls lika många mil men ändå.. sen efter de så vill jag itne sitta så länge i bilen på ett tag hahah:-P

så de va den helgen de.. den gick fort men ändå långsamt.. beroende på hur man ser på saken:-D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: