Publicerat: / Allt å ingenting

återbesöket avklarat...

men de kommer att komma ett till återbesök för min fyrbenta vän om tre veckor:/
ans knä är bättre men inte helt bra..
så de sprutade in en omgång inflammationshämmande igen så nu är de ännu mer boxvila att vänta..
men utan promenader denna gången..
han får gå ut å beta tillsammans med mig men dom ville inte att vi skulle ut å gå något..
så nu blir de att beställa ett knäskydd från back on track åxå å se om de hjälper till lite på traven..
vilket jag tror att de kommer att göra..=)
de va inte så farligt dyrt heller.. 340:- för ett knäskydd så de är helt överkomligt..
så får man väl se vad som händer..

annars så är jag sket slut både i kropp å själ.. eller ja i huvudet iallafall.. de har varit mycket nu..
men de är väl bara att gilla läget antar jag.. sova ut på morgonen blir de ju inte så mycket av.. de är två gånger om dagen till stallet som gäller..fast pappa hjälper mig rätt mycket.. tack pappa för de.. annars hade jag nog inte orkat med detta.. jobbigt som faan.. men men de är så när man har djur..

aja nu ska jag nog äta lite innan de blir för sent..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: