Publicerat: / Allt å ingenting

fredag igen då?

ja då va de fredag idag då.. eller?
jo men de är de väl va?
helg...
ja vad ska man då göra när de är helg?
samma saker som man gör mitt i veckan?
ja de är väl så.. alla dagar ser likadana ut..
skulle dock vilja hitta på något i helgen men ja de finns väl inte så mycket att göra antar jag..

någon med något förslag?

annars så är de väl som de brukar vara mest..
upp till hästen å mocka bajs å se så att han lever å ge honom mat..
man kan ju inte göra så mycket mer nu tyvär... å jag tycker så synd om min pojk så de finns inte..
men ja de är väl bara att gilla läget å hoppas att han är frisk till nästa gång..
ska iallafall mäta hans ben idag å köpa en back on track å se om de hjälper något.. jag hoppas att de kan göra de faktiskt.. men de vet man ju aldrig förän efteråt... men hoppas de gör jag ändå..

aja nä ska väl se om man kan hitta på något..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: