Publicerat: / Allt å ingenting

i morgon är en annan dag..

"städa städa varje fredag och så varje juuuuul för de tycker jag är kuuul!!" *sjunger för full hals*

hmm vänta nu.. de va flera saker i de jag just sjöng som inte va som de skulle :-P

1. Det är INTE fredag
2. jag HATAR att städa :-D

aja men i allafall.. städat idag.. eller jag har diskat.. MASSOR :-P jag är så duktig så..
annars så har vi mysat med lite film i helgen.. vi ska väl snart hem till pappa å fixa sista tavlan till Fredrik.. åka å lämna min bil på verkstaden så att jag kan få en fläkt nu till hösten då de kan behövas när regnet kommer haha..
till stallet å mocka bajs sen ska vi va lata å onyttiga å köpa en pizza å bara dega lite.. sen i morgon så är de dags att försöka fixa lite saker som behöver fixas.. måste börja skriva på mitt personliga brev så inte min jobbcoach blir sur på mig haha.. de vill jag ju inte att hon ska bli..

men jag vet inte.. känns som att jag bara har en sak i huvet just nu.. smärta,linköping,läkare å resultat.. de är mycket de som springer omkring i min hjärna å jag vet inte riktigt hur jag ska koppla bort de.. men de är väl inget som ska kopplas bort egentligen.. för de är ju där å de är de som är närmast på min "att-göra-lista".. de kommer bli en grymt jobbig dag.. sen veckan efter de så är de iväg till Egons läkare å hoppas att hans knä blivit bättre.. så jag hoppas verkligen att jag får tillbaka min back on track på tisdag så man kan börja använda den å se om de hjälper knät på traven.. fattar inte varflr man inte följer sin intuition för..man lär sig aldrig haha.. jag beställde ett knäskydd i Large.. men kände först att ett Medium räckte men så mätte vi benet å mätte till Large.. men mätte antagligen på fel ställe för den gled ner massor så ja de är bara att byta å vänta på den nya.. aja de är som de är bara att hoppas att den kommer snart..

jaja Over and out!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: