Publicerat: / Allt å ingenting

jag blir så trött...

på dessa jävla urtråkiga konversationer på nätet..!!!
tänk dig detta...
du sitter på msn..
å denna konversation sätter fart:

"Hej"

(jag) "hej hej"

"läget"

(jag) "jo de är bra med mig hur är de själv?"

"bra"

(jag) "vad bra"

* lååååååång tystnad*

(jag) "vad gör du då?"

"inget"

(jag) "okej vad tråkigt"

"mm"

(jag) "jupp"

----------------
finns de något värre än när någon skriver till en först å verkligen INTE har nåt att komma med ALLS? om man nu ska skriva till nån först så tycker jag att man får bjuda till lite för att hålla konversationen flytande.. för jag försöker alltid hålla igång de..men man blir trött av att fråga saker hela tiden som man bara får korta svar som "mm", "ja", "ok" på.. usch då kan man lika gärna låta bli att skriva till mig om man inte har något att skriva å om man inte kan bjuda till lite för att hålla liv å samtalet.. *usch*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: