Publicerat: / Allt å ingenting

jag erkänner...

att jag har bölat typ konstant de senaste 2 timmarna..

haha men de är inte som ni kanske tror nu..
jag är inte ledsen..
de har inte hänt nåt..

jag har bara...bara.. ja de är helt enkelt så att jag bara har tittat på en film.. en film som jag visste skulle vara sorglig.. men inte trodde jag att de skulle vara såhär sorgligt.. haha..

men hur som hellst så heter filmen "my sisters keeper" eller på svenska "allt för min syster" i början blev jag bara arg på den.. men sen så började de reda ut sig lite å de släppte å vände sig till tårar istället haha.. nä men den va helt okej.. kanske inte en film man sätter igång för att slö-glo pån direkt.. men en gång såhär.. så va den helt okej..

å jag har lätt för att böla till film så bara för att jag bölat så behöver de inte va en höjdarfilm hahaha:-P

nä nu ska jag nog kolla tradera en sväng..

tjut tjut!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: