Publicerat: / Allt å ingenting

pengar..?? hallå!! vart är ni!?!?!?

jaha då var de lördag..
å vad finns de att göra i denna staden en lördag när manär pank?
jadu.. låt mig gissa.. INGENTING!!!!! absolut ingenting finns de att göra..
visst jag är med den bästa.. men ja vi sitter bara här.. vet inte om vi sk ata en filt å en picknick korg å åka ut i skogen någonstans å bara mysa.. men jag vet inte om han vill de.. får väl se.. får väl fråga honom..

annars så... ja.. jag är här..

jag skulle vilja bjuda min älskling på god mat.. men de harman inte råd med.. skulle va mysigt att bara kunna åka iväg nånstans å mysa bara vi två.. ta in på ett mysigt hotell i en stad som ingen av oss känner till.. bara kunna göra de lite spontant.. men ja de går ju inte.. men de vore helt underbart att kunna göra de faktiskt.. att nångång i livet kunna få göra något helt spontant.. nåt stort spontant å inte bara.. "yey vi åker till kalmar nu" för de räknas inte det minsta..

*suck*..

visst jag är lycklig för de jag har.. jag har mina två älsklingar<3.. de är iof allt jag behöver för att klara mig.. men man behöver ändå annat för att de ska funka i längden.. men ja man klarar sig ändå ju.. men jag VILL!! Men man får itne alltid som man vill..

men jag har dig älskling å de är allt som betyder något för mig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: