Publicerat: / Allt å ingenting

ångest å väldigt förvirrad

jobb... jobb! JOBB!! ja.. vet inte vad jag ska ta mig till.. kollar efter jobb hela tiden å nu är de minst 10 spontanansökningar som jag har på G jag vet inte.. känns ju inte som att jag kommer någon vart med dom men jag måste ju iallafall försöka.. vet inte vad jag ska tänka om framtiden.. kanske egentligen inte borde tänka på den alls? menjust nu vet jag inte om jag har nån framtid överhuvudtaget... kan de vara så att man kan bli utan framtid? kan man stå still å stampa utan att den kommer? nä går väl egentligen inte men man kan nog iaf stå på samma ställe även i framtiden.. nä jagvet inte.. vet inte als vad jag ska tänka å tro.. känns inte som att min framtid ä rmycket att hänga i julgranen.. har varit väldigt positiv nu på senaste tiden..men sannigen å verkligheten kommer alltid ifatt en. å nu har den kommit ifattmig igen å jag känner mig totalt nerslagen av den.. känns som att jag inte kommer att kunna lyckas alls.. inte ett enda dugg.. nada..zero.. noll!! å de känns rätt tungt faktiskt om jag ska vara ärlig.. men jag vet inte.. de är väl bara att försöka kliva upp ur dena svacka å jobba vidare.. jobba på å försöka få ett jobb.. ge sig själv en spark i röven.. men tro mig.. jag försöker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: