Publicerat: / Allt å ingenting

händer inget..

ja som ni kanske förstår av dålig update så händer de inte direkt nåt i mitt liv.. man är arbetslös igen.. eler jag man kanske ska säga fortfarande.. man går här hemma å tänker å städar lite å kollar lite tv å tvättar om vartannat.. de är de man gör.. idag ska jagiaf träffa bäbis en sväng igen.. så de ska bli mysigt., men annars så händer inte så mycket.. laga lite mat.. skulle hjlpa min far att hitta en vettig mobiltelefon.. så får vi se om vi hittar nåt.. men de är ju inte säkert han är lite kräsen:P eller är de jag som är?. hmm haha ja man kanske kan gissa de:P men annars så vet jag inte..

annars så har jag just för tillfället ont i magen.. men har haft senaste veckorna så nåt är de väl som inte stämmer riktigt.., orolig för nåt kanske.. är säkert allt detta med jobb å framtid som gör att min mage är helt fucked up.. att inte veta vad som ska hända nu.. jag har ju inte ritkigt koll på mitt eget liv just nu känns de som.. mitt liv å min framtid ligger alltid i nån annans händer.. å jag vet inte om jag gillar att de är så.. men de är så jag är van att ha de.. vara utom kontroll över sitt liv.. andra bestämmer åt mig vad jag ska göra.. "måste göra detta för att få pengar så du kan leva" sen är de va skit som helst men men de är väl bara att acceptera ... jobbigt bara att man inte kan få lära sig att bestämma å styra över sigg eget liv.. helt sjukt men ja de är bara att acceptera samhället å de som är antar jag.. snart blir vi väl robotar allihop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: