Publicerat: / Allt å ingenting

lämnad!

jaha inte nog med att man kom hem från semestern för några dagar sen nu ska man bli lämnad till på fredag åxå:-O fyyy så taskigt hehehe.. men de är klart jag är tillbaka på utbildningen å han har en vecka semester kvar.. klart att han ska få åka på medeltidsveckan på gotland några dagar.. de får jag väl ge honom.. men nästa år vill jag följa med åxå:-P å så har jag ju några krav på han när han ska vara borta 1: ringa mig varje dag! 2: ta massa bilder åt mig så jag får se hur de såg ut:-P hehe å sen några småkrav men dom vet han så tydligt så hehe

men annars så får jag ju pilla med mitt under veckan.. är ju lite att göra med den andra pojken så jag har nog att göra ändå om man säger så..

skönt att jag är färsig med alla uppgifter på utbildningen så dessa två veckor kan jag bara lata mig hur mycket jag vill haha.. nä men jag ska använda tiden till att skriva lite personliga brev som jag kan skicka till lite olika butiker i västervik osv.. så får vi väl hoppas att nån behöver ny personal.. å tar dom sig bara tid att träffa mig så tror jag att dom skulle vilja ha mig då jag faktiskt fungerar med kunder å faktiskt tycker om att vara i butik  hjälpa kunder å plocka varor osv..=)
aja de är bara att göra sitt bästa å hoppas på de bästa..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: