Publicerat: / Allt å ingenting

borrar i huvet...

magnetröntgen i går då.. röntgen av halsryggen.. va ingen höjdare direkt.. man lägger sig ner med huvet i en skål å så sätter dom på en bur uppepå.. å inte nog med att man känner sig instängd då.. man ska in i en trång jävla tunnel åxå!!! men ja de va bara till att blunda.. å lyssna på de jävla borrandet.. låter som att nån borrar med en slagborr.. men men bara att stå ut.. som tur va så gick de fort.. alla bilder blev klockrena på första försöket.. men de är för att jag är så bra på at tligga stilla haha..:-P
aja nog om de..

idag har de inte hänt nåt direkt.. jag har tvättat upp ALL jävla tvätt som vi hade.. så de blev 5 maskiner totalt.. men de gick bra.. sen diskat två diskmaskiner å lite förhand å pillat å plockat lite.. varit i stallet... hos en blöt häst:-P men täcket håller tätt iallafall.. skönt att veta de=) ananrs så va de handla lite å nyss ätit.. de blir "bland"-sallad idag hehe med massa gottigt i:-P super bra.. annars så hände rinte så mycket som de ser ut nu.. i helgen därimot ska vi bort till en kompis till mig som jag inte träffat på flera år ska bli skönt att komma bort ett tag.. de kan behövas:-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: