Publicerat: / Allt å ingenting

en weekend..

japp i helgen så var de en weekend utanför Ljungby..
till en killkompis å hans tjej..
vi har inte träffats på... ja de är väl drygt 3 år så de va kul att ses igen..
så älskling å jag åkte dit på fredag eftermiddag.. så när vi kom dit sen på kvällen blev de lite god mat.. lövbiffsrullader eller vad de heter.. tillsammans med pommes å tsatziki.. muuuums!!!
sen en film på kvällen.. där alla somnade utom jag.. :-P jag var den ända som höll mig vaken.. men hade jag kunnat somna så hade jag åxå gjort de för filmen var totalt värdelös.. inte ens värt att nämna namnet på den så dålig va den :-P men men.. sen hopp i säng.. fick eget gästrum i deras nya hus.. supermysigt hus för övrigt.. relativt inne i skogen.. så som jag vill ha de.. men de va lite för mycket hus för både älskling å mig.. vi ska ha de ännu ödsligare :-D haha.. annars var de mys.. så på lördagen så åkte vi över till Halmstad för att shoppa lite.. hittade inte direkt nåt absolut nödvändigt men de blev lite smågrejer iallafall :-D så som de ska vara...sen på kvällen blev de lite yatzy spel, mat å "låt den rätte komma in" vilket jag tycker är dåligt men de andra ville se så jag fick ge med mig :-P sen igår söndag så åkte vi hem vid 13 tiden.. skönt att vara borta en helg lite sådär.. men ännu skönare att komma hem faktiskt..=) men de va trevligt så hoppas att de inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: