Publicerat: / Allt å ingenting

hål i ryggen..

ja vad är de som händer egentligen..?
vad händer i livet? man står mitt i livet men de är just precis vad man gör.. STÅR.. står stilla.. känns inte som att man kommer framåt.. man står å stampar.. visst vissa saker går framåt men de mesta står bara still..
jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka.. jag känner mig rätt tom.. jag har min underbara älskling å utan honom så vet jag inte var jag hade varit.. de är tack vare honom som att jag verkligen kan stå på benen.. men annars så händer de ingenting.. jag vill ha ett jobb.. har börjat skicka ut ansökningar lite hit å dit.. men känns inte som att jag kommer få svar.. jag vill kunna göra saker... få lite nya vänner.. hitta på nya saker.. göra saker.. tillsammans med vänner å tillsammans med min älskling.. men jag vet inte.. man får väl bara gilla läget antar jag.. de rullar väl på..

för övrigt så har jag hål i ryggen idag.. varit på akupunktur.. får se omde hjälper för min spända nacke å axlar så att huvudvärken går över.. äh nu skiter jag i de här..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: