Publicerat: / Allt å ingenting

nån gång ska vara den första...

ja dom säger ju att nån gång ska vara den första till allt..

så ja.. idag hände de alltså.. för första gången denna vinter så slog man i röven.. svansen.. å handleden i den kalla hårda å dumma isen..!!  de gör ont utav H-vete kan jag ju tala om för den som inte vet hur de känns att slå svanskotan.. känns som att man verken kan stå eller sitta.. får väl se hur de går att ligga ner snart antar jag..

så de hjälpar f*n inte alls att man har Air-bags där bak.. man slår sig tamejf*n lika illa för de..om inte värre.. är ju lite mer vikt som dimper i marken om man säger så..men ja då har jag iaf gjort en test i år igen å insåg att dom inte funkade detta året heller.. hmm får gå in å slå näven i bordet på verkstaden (sjukan alltså) å säga att mina air-bags är trasiga så får vi se om dom kan laga dom:-D hahah.. de hade varit roligt att se deras min då..

men ja de är så illa de kan vara ibland.. jag får väl köpa sånna där "kärring-broddar" så man inte slår omkull.. menar jag är ju gammal nu så de är väl dags att inse de å bärja köpa på sig alla sånna där "kärring-saker" man behöver :-P

jaja livet får väl gå vidare då kanske..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: