Publicerat: / Allt å ingenting

ge oss finare väder till semester!!

idag mår jag inte allt för bra faktiskt om jag ska vara ärlig. ur i skallen så jag nästan mår illa.. men de kommer sånna dagar åxå...

annars så tycker jag att vädret kan bli lite bättre nu när vi snart ska åka iväg på vår roatrip å tälta några nätter ute... lär ju frysa ihjäl.. får ta med mig många täcken hehe. de är väl de ända att göra.. men annars så ska de bli nice..
älsklinghar bokat resa till gotland veckan efter vi kommer hem han ä rju ledig en vecka till å vi kan nog behöva komma ifrån varandra några dagar efter två veckors verkligen klängande på varandra så visst.. jag slöppte iväg honom på de.. de är ju medeltidsveckan å hanhar alltid velat åka på den.. hade jag iof velat åxå men vi kan ju alltid åka tillsammans nästa år.. så bäst för honom att han håller sig i skinnet..:-P å inte får några saker stulna å inte hamnar i bråk eller dylikt..

sen så längtar man ju alltid helgen vi kommer hem så man kan hämta de nya tillskottet.. så kommer ha fullt upp med honom de tiden älskling är borta hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: