Publicerat: / Allt å ingenting

totalt jävla bränd är jag!!!!

jag har fattar inte hur man kan blir så jäla bränd alltså:-O ja asså jag menar av solen:-P..
ja de blir väl så.. var i åhus i lördags.. de skulle bli regn sa dom.. så jag brydde mig inte om att smörja in mig med solkräm.. men visst faan blev de sol.. så hårbottnen är helt totalt uppbränd.. å fram på bröstet i urringningen är jag knallröd.. bara jag inte börjar att fjälla. hmm ja men de märks väl.. har iaf fått lite färg i ansiktet nu så nåt positivt är de väl kanske...

annars så har de inte häntmycket.. lägntar til onsdag då jag äntligen ska klippa mig, de är mer än ett år sen jag gjorde de så kan fasen inte ha håret nerslppt öngre de är så frissigt i topparna så så de snor ihop sig direkt så de får vara uppsatt men på onsdag åker en jävla massa hår bort alltså..

annars så längtar jag till helgen vecka 29 när min å älsklings roadtrip börjar.. längtar.. de ska bli så skoj att få åka på roadtrip med honom å se lite av sverige tillsammans med den underbaraste jag  någonsin kunnat hitta.. men innan dess ska vi iof till ullared..:-D aldig varit där så de ska bli lite spännande faktiskt..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: