Publicerat: / Allt å ingenting

Ett års dagen...<3

Det började med att jag vaknade av en puss å en smenkning på min kind.. där stod min älskling å tittade på mig med kärleksfulla ögon å hade en bricka med frukost på till mig.. Min första frukost på sängen:-D så vi åt frukost i sängen..mysigt mysigt.. :-D sen så pratade vi osv.. slappade en stund.. sen helt plötsligt så åkte han iväg.. kom hem en timme senare å beordrade mig att gå ut å sätta mig i bilen.. å visst de gjorde jag ju då.. å så körde han till sjön där vi brukar bada å grilla å bara mysa.. då hade han fixat en picknick.. hanhade köpt kex 3 olika ostar å vindruvor å lite annat smått å gott... så satt vi där å bara njöt i den underbara solen å tittade ut på den frusna sjön.. såååå mysigt var de med minunderbara älskling.. så efter ett par timmar så åkte vi hem igen.. bytte kläder å så bar de av till kalmar. där skule han kolla på ett par löparskor till sig.. å han hittade väl ett par som var relativt vettiga vad jag uppfattade de som.. sen bar de av till hemligt ställe.. hade ingen aning om vad de handlade om.. men tillslut landade vi på "stekhuset" i kalmar där han skulle bjuda på middag..=) vi tog en "grill mix"tallrik.. vilket innebar en bit oxfilée, en liten lammkotlett å sen ett fläskköttspätt.. med rödvinssås å aioli med klyftpotatis.. så jääääädrans gott va de.. blodigt skulle de vara med.. å de blev de.. så jäkla gott.. de va så roligt för att kyparen som kom med maten frågade ju vem som skulle ha de blodiga å han tittade på fredrik å sen sa jag att de var jag då verkade han nästan paff att de va jag å inte han.. hahah.. så myste vi lite där en stund.. åkte en wsväng till citygross å sen var de dags för kalmar salen  å "kalmar humorgala" med magnus betnér bla..:-D så underbart bra var han:-D sen åkte vi hem. sket slut efter dagen... sååååå mysigt..

förhoppningsvis kan jag uppdatera med lite bilder sen=)

här är några bilder:D
myyyyys

Frukost på sängen:



Picknicken med massa gott..:



Mysigt..:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: