Publicerat: / Allt å ingenting

jahaja.. hmm..blää

snart är då den första veckan på nya utbildningen slut...
vet inte riktigt hur de känns om jag ska vara ärlig..
vet inte om de är positivt eller negativt...
än så länge har de väl inte varit mer positivt än att man har träffat folk.. vilket är rätt skönt istället för att bara sitta inne ensam å glo när älskling jobbar.. men ja annars så vet jag inte  om jag ska vara ärlig.. hoppas att de blir bättre framöver..
hoppas att de kan leda till nånting bra.. fast jag är inte så säker på de heller om jag ska säga min mening.. men de är völ bara att ta de för vad de är antar jag.. å göra de bästa av situationen antar jag..

ähh jag vet inte.. orkar inte bry jag går väl här å försöker göra de jag ska så får man se vart de leder...

blääää



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: