Publicerat: / Allt å ingenting

mycket på G i livet just nu..

ja då sitter man första dagen på serviceutbildningen man ska gå då.. håller på ända till den 7 augusti:-O utan nån semester alls:-O de är ju skandal.. sitta här hela varma jävla sommaren å svettas utan att kunna göra nånting alls.. inte kunna ta en ridtur mitt på dagen.. iof brukar jag inte göra de just för att de är så varmt.. men ändå.. lite trist är de allt.. dom skulle kolla upp om man kunde få något ledigt men de såg inte så ljust ut på den biten.. :-( men men de ör väl bara att gilla läget.. hoppas att man får et tjobb istället.. för jag jobbar ju hellre å tjänar pengar mitt i sommaren än att sitta i skolbänken.. även om jag tror att detta är en bra utbildning för mig.. men man vill ju kunna njuta iallafall lite av sommaren.. men men får som sagt se vad som händer..

annars så är de massage som händer idag:-D fick ju de i julklapp av min underbara älskling så två gånger så får jag massage.. så första idag å nästa nästa vecka:-D ska bli sååååå skönt faktiskt.. så pappa får hjälpa mig i stallet idag för jag lär vara rätt så mör i hela kroppen efteråt. har ju fodring så..

ananrs så är de lite sjukgymnastik å måste ringa västervik åxå om min handled å se om jag får en ny omgång behandlingar.. värken har börjat komma tillbaka.. så får man se hur de går med de.. ja de är mycket "möten" å grejer nu, men de händer iallafall nåt i mitt liv å jag sitter inte bara inne å glor som en idiot.. vilket är rätt skänt faktiskt om jag ska vara ärlig..=)

Ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: