Publicerat: / Allt å ingenting

nu är jag trött på de här!!!

är så jävla trött på att ha ont i magen hela jävla tiden!!! de bara bubblar å bubblar men de händer inget mer än bubbel å magknip.. bubbel å magknip.. å de gör ju så oooooont.. man äter.... för att man är ju egentligen hungrig..men efter att man gjort de så får man ångra de för då gör de så jädrans ont så jag tror att jag ska svimma å falla ner på golvet å slå i huvudet på köpet:-O fixade några tabletter på apoteket å sa se om de funkar nåt.. är tveksam  men ska ändå testa.. de är ju värt ett försk iallafall.. ananrs får man väl ta sig i kragen å ringa till farbror doktorn.. fast försker undvika dom där så mycket de bara går.. tycke rinte dom är bra.. tror att jag ska byta vårdcentral.. för man har väl rätt att gå till vilken vårdcentral man villom man inte  trivs på den ena så måste man väl få gå till den andra eller?:-S

jag MÅSTE bli bra till helgen iallafall.. ska ju fira med min älskling då.. han hade planerat nåt sa han.. ska bli spännande att de vad de är.. ananrs vet jag att de b lir stand-up komedi på kvällen med magnu betnér bla.. i kalmarsalen ska bli så skoj...:D men deär bara några dagar kvar nu.. helt otroligt.. Ett helt år har jag vart tillsammas med den underbaraste.. hoppas verkligen att de blilr många fler år.. för jag vill verkligen leva med honom, de känns i hela kroppen.. å huvudet..hjärtat.-magen ja allt du kan tänka dig.. jag vill verkligen att de ska funka mellan oss åjag hoppas verkligen att de kommer göra de.. 


för jag är säker på att de är såhär kärlek känns!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: