Publicerat: / Allt å ingenting

det blir nog jul i år åxå

ja jag tror att de blir jul här hemma i år.. trots att de inte blir nån julgran.. de har införskaffats två nya ljusstakar till vardagsrumsfönstrerna.. en stjära på fot med lysdioder.. alltså INTE dom fula i papp.. den ska stå i köket.. jul gardiner blir de.. å idag ha rjag även införskaffat juldukar.. till köket vardagsrummet å byrån i hallen..:D.. så ska jag sätta ihop et pepparkakshus där jag ska ha elektriska värmeljus i.. fiiiiint:D lussebullar special blir de åxå.. sen blir de att hänga upp lite julgranskulor eller liknande i gardinstången.. istället för i en gran.. jag tror att de kommer att bli mysigt..:D å adventsljusen ska stå på ett fat på bordet där jag kommer att lägga nötter runt.. fint + att de är gott hihi, tror att de kommer att bli mysigt faktiskt..=) så längtar lite.. men de får vänta jag tycker de är lite tidigt trots att de är första advent i morgon.. men ja.. får vänta iaf till andra advent så får vi se.. men de kommer bli såååå mysigt.. hihi.. gran får väl vänta till man har råd att skaffa hus..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: