Publicerat: / Allt å ingenting

håll käften!!!!!!

japp nu är de dags för mig att hålla käften.. från å med nu ska jag inte prata mer än jag verkligen behöver.. för så fortjag öppnar truten så känns de som att allt blir fel de jag säger å försöker hjälpa.. så HÅLL KÄFTEN nu!!! så blir allt bra.. kanske hade varit bättre om jag varit stum.. hmm men nu är de iaf dags att bli lite så.. inte säga mer än jag behöver.. orkar inte att vara fel mer.. så då antar jag att de är bättre om jag inte säger nåt för då riskerar jag inte att säga fel saker iaf.. kan svara på tilltal kan jag göra men inte försöka stötta å peppa  å hjälpa folk för de lyckas jag tydligen inte mer å bättre att vara tyst än att ställa till allt åt helvete.. så är de med de...

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: