Publicerat: / Allt å ingenting

Förlovad<3

ja helt otrolig dag i går.. bärjade med att min älskling kom hem med blommor efter jobbet vid kl 13. hade jag inte väntat mig.. helt underbara.. sen så åkte vi å handlade lite åkte å hälsade på farmor sen hem.. då sa han åt mig att klä på mig för att vi skulle in till stan så klädde på mig å vi gick.. hade ingen aning om vad han skulle göra i stan.. vi hamnade på en restaurang.. där blev de tre rtters middag. jag åt vitlöksbröd med aioli till förrätt.. entrecote till varmrätt å en amerikans kolapaj till efter rätt å gott att dricka till de.. sen gick vi hemåt.. där han drog emd mig till ett mysigt ställe nere i hamnen.. där satt viå pratade en stund.. sen sa han till mig att blunda.. jag blundade å han la något i min hand å frågade om jag ville förlova mig.. klart att jag ville de!!:-D så grät jag en skvätt.. sen gick vi hem å mös här hemma med ett glas vin å levande ljus. massa mys en helt underbar dag å kväll.. tack till dig min underbara älskling.. älskar dig så otroligt mycket..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: