Publicerat: / Allt å ingenting

Nobbad än en gång..:(

nope.. då har man fått två som tackat nej till att anställa mig.. hmm kommer inte ens till intervju:( men men de rä väl bara att söka vidare.. om de finns att söka.. men de är ju dåligt med de tycker jag., men man får göra sitt bästa.. ska skicka spontanansökningar till olika städer så får vi se..

på tal om annat så har jag fått hem min dator så jag  har pillat med den men de blir ju aldrig som innan man lämnade in den.. de fick byta hårddisken.. den va rinte trasig när jag lämnade datorn men de fixade väl så den blev de så haha. men men den funkar iaf.. tur att jag sparat allt på extern hårddisk iaf..

ja annars så händer inte så mycket.. ska på MMA (mixed martial arts((stavning))) på lördag.. så då ska de slåss hehe så ska bli spännande att se de live faktiskt.. mycket bloooood hoppas jag på så de inte fjantas runt som fjollor haha.. de blir ju inget  kul.. sen blir de väl idrottshallen på söndag igen å spela badminton.. de är riktigt roligt å de är nåt jag å älskling kan göra tillsammans.. å så får man röra lite på sig med=)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: