Publicerat: / Allt å ingenting

livet är här..?

livet är här.. precis där jag är så är livet.. jag står mitt i de å jag vet inte vad jag ska göra med de.. vet inte vad jag ska göra åt de.. har ingen aning om hur jag ska göra med nåt alls..

har inget att säga..
har allt att säga..
inget som rinner ut..
men allt som ligger inne å gror..
tankar..
känslor..
saker man inte vill ta upp..
saker man BÖR ta upp..
eller bara saker man ska glömma bort?
det är tungt..
men ändå så är de ganska lätt..
kommer de gå framåt?
kommer de gå bakåt?
jag vet ju vad jag vill..
jag vet att jag måste kämpa.
orkar man kämpa?
orkar man slåss?
orkar man stå för de man tror på å de man vill?
man har sina tankar klara.
men klarar man att tänka?
vågar man drömma om det man vill allra mest?
eller ska man helt enkelt ta en dag i taget..?

här står jag mitt i livet å jag vet inte hur de är.
vet inte om jag lever alls..
ser mig omkring men ser inte mitt liv..

men jag ser dig.. du är en stor del av mitt liv.. å de är tur att jag ser dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: