Publicerat: / Allt å ingenting

Ridpass

japp igår red jag då mitt första pass för intstruktör på häst... har ridit för instruktör på islandshäst men de är ju inte riktigt samma sak så detta var nåt nytt för mig. men de gick hur bra som helst.. jag fick lite tips vad jag ska öva på till nästa gång osv.. å han var superduktig.. är hur nöjd som helst..=) galoppen var jag väldigt reserverad emot men efter att första "rundan" var gjord så slappnade jag av å då gick de ännu bättre.. han har lite svårt i högervarvet men de är bara att öva å öva å öva.. höger galoppfattning.. å stärka den sidan så kommer de nog.. han var lite rädd i ena kotsidan på paddocken men efter ett tag så slappnade han av dr när jagitne brydde mig å han fick annat att lägga huvudet på så galoppen förbi där var super.. åtraven å allt jag är sååå nöjd.. men idag har jag träningsvärk å säkert han åxå haha så då blir de bara en skrittrunda med brudarna idag å ta de lugnt så dom får röra på sig lite iaf de är nyttigt har jag hört så man inte stelnar till u musklerna..:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: