Publicerat: / Allt å ingenting

1 år sen du försvann

Idag är de ett år sedan du lämnade mig i tårar.
Men du räddade trots allt mitt liv.
Jag hoppas att du vet att jag försökte på alla sätt att rädda ditt.
Men du behövde min hjälp, du behövde mitt beslut.
Jag gjorde som du bad mig. Jag såg i din blick att du inte ville mer, du hade ont.

Men du ska veta att du för alltid finns i mitt hjärta.
Jag tänker på dig ofta. Jag saknar dig min fyrbenta vän.
Jag hoppas att gräset är underbart gott där du befinner dig var du än är.

Vi ses snart igen!

Jag Älskar Dig För Alltid!! <3


Egon 2001- 2011

sista bilden jag fick på dig.. några dagar innan du lämnade mig. men du var lycklig den dagen.. när du fick springa på de gröna ängarna innan vi åkte till veterinären.

Du kommer för alltid att vara den bästa.!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: