Publicerat: / Allt å ingenting

dietpulver nästa

japp nu är pulvret hemma.. men jag tycker ju att de är så äckligt så jag hoppas verkligen att jag kan komma på nåt sätt som jag kan få i mig de på.. ersätta ett mål iaf å som mellanmål.. tror att de skulle kunna hjälpa mig.. måste bara skärpa mig med gottesakerna igen.. å de är inte så lätt faktiskt.. men jag ska gör amitt bästa..
får mina fotinlägg i morgon.. så då kan jag börja träna orentligt utan att riskera mina knän pga fel fotställning så de känns bra.. så nu vill jag verkligen gå ner i vikt alltså.. vet ote om de kommer gå men ska iaf göra mitt bästa för att göra de.. nu under sommaren är de ju alltid svårt men ja man får göra sitt bästa helt enkelt.. ett steg är ju drinkarna.. å sen fötterna. så då ska jag ta tag i de.. äve om de är jobbigt å tråkigt.. tiden har jag ju liksom.. förutom nu när vi ska iväg men ja..:P annars så..

så jag håller tummarna för mig själv att de kommer att gå bra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: