Publicerat: / Allt å ingenting

glad,peppad å... ja allmänt välmående just nu

ja.. jag tror att jag mår rätt bra nu:-D

r nöjd med ridturen i skogen.. tränade galopp åter igen.. å de går bara bättre å bättre.. kort samlad galopp som han fattar i stortsett direkt.. jag tror att jag har hittat en djup sits i den korta galoppen så jag inte studsar så mycket. han klarar av att hålla galopp längre nu.. så han har blivit starkare å fått bättre kondis.. å inte rädd lika mycket.. han blev bara rädd en gång idag å den gången visste jag de men de var i trav å han flyttade sig bara sidledes var inte ens ett hopp åt sidan så jag tror att jag börjar slappna av åxå.. så jag mår bra i ridningen..

synd bara att jag inte kan vara med när en instruktör kommer upp på torsdag kväll:-/ måste tvätta å packa inför helgen..
för på fredag åker vi till high chaparral p country festivalen!!!! yeeeeeehaaa!!! hehe är pepp på de.. så hoppas på bra väder så kommer de bli skitskoj.. å sova på hotell med hotell frukost.. klockrent:D skoj skoj.. å på söndag blir de en tripp till ullared innan vi åker hem.. låg bara 1 timme från värnamo där vi bor på hotell så man få rpassa på har ju aldrig varit där så hoppas jag hittar lite häst grejer.. kanske nåt klädesplagg till sommaren för en billig peng.. hoppas hoppas:D ska bli så skoj.. hihi händer mycket om helgerna nu framöver:P men de är skoj.. sen blir de väl en rätt lugn semester.. åka å tälta lite på småställen å i närheten men de är åxå nice=)

sen så mår jag faktiskt mycket bättre av träningen.. orkad einte så mycket uidag för jag visste vad jag skulel göra på ridturen så vill inte trötta ut benen allt fö rmyket.. men lite crosstrainer blev de.. sen alla mina övningar för nacke å axlar så jag är nöjd med dagen=) å går jag itne ner i vikt av träningen så gör jag inte. men jag mår iaf bättre å de är de viktigaste, så viktetgång nu är bara en bonus:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: