Publicerat: / Allt å ingenting

helt orkeslös!

jag fattar inte problemet.. finns så mycket som måste tas tag i härhemma.. men jag orkar helt enkelt inte:S jag är trött hela tiden.. orkar inte ta mig för nånting..
har jag sovit dåligt?
är de vädret?
är de en infektion i kroppen?
är de rent allmänt mycket i skallen?

nä jag vet inte men känner att orken är helt borta.. mår inte som jag bör.. har inte lust med nånting:S

men de går väl över hoppas jag.. jag kanske borde åka iväg nånstans ensam ett tag.. menar kanske bara ett par timmar.. att få tänka.. visst jag är ensam hemma men de kanske inte är samma sak.. nu ska ju vi iväg en vecka men frågan är hur myket man kommer kunna slappna av`? tror inte de blir så mycket avslappning.

nä jag vet ingenting.. vet inte vad jag ska göra..

äh jag vet inte.. mycket tankar i huvudet å jag vet inte

å så blir jag galen på mig själv.. har bra ätit 2 gånger idag .. å de är INTE bra alls..inte bra för min viktnedgång. blir galen!!!

äh!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: