Publicerat: / Allt å ingenting

man ska väl ha lite tur ibland åxå:P

skulle rida idag tänkte jag med tanke på att jag slapp insläppet ikväll.
så jag åkte upp till stallet å började göra ordning.. så kände jag att regnet kommer nog snart så jag släppte de jag gjorde för att hämta hästen.. ropade på dom men dom kom inte å syntes inte till, så började gå ner i hagen.. då kom regnet å jag tänkte f*n heller att jag går ända dit ner i regnet.. så vända å gick upp till stallet igen.. men då plötsligt kom alla upp.. å regnet hade slutat.. pratar om kanske 15 minuter.. så tar in honom å borstar å sadlar.. å ger mig iväg.. nästan lite sol på himlen å inte en droppe regn.. så jag rider en mysig tur å han sköter sig jätte bra.. fattar galopp ganska snabbt men efter ett tag blir han så taggad så då är de sårt att få honom att lyssna ordentligt för då lägger han bara iväg.. men jag är nöjd.. så när vi kom till våran grusväg så kommer regnet.. som tur var så hann jag inte bli så blöt.. :-P skönt.. de lunde ju bärjat regna mitt i skogen å då hade jag blivit dyngsur å hela kvällen hade jag legat å skakat av frossa.. fryser iof nu med men nu ska man iväg å träna så å blir man väl lite varm.. hoppas d einte är så mycket folk idag så man kan få en crosstrainer å en cykel så ma nkan få upp kondisen lite..
för träningen igår blev ju inställt pga dålig mage, magvärk å toabesök.. inte skoj, hoppas de går bättre idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: