Publicerat: / Allt å ingenting

förbannade jävla skit!!!

de är ju ett jävla skit hela tiden!

nu när man ska vara duktig å gå ut å gå så att man kan få denna jävla feta kropp mindre nångång så vad händer då?? jo men alt på en gång.. först lite ont i benhinnorna innan man går men ska ta de lugnt å försitkigt hade jag planerat..men va faan händer då????!!!! jo man går i godan ro.. inga problem... å så viker sig foten just för att man går ner i en grop som man inte ser för att man går i sina ena tankar.. man fammlar framåt ett antal "spring-steg" innan jag återår balansen.. men inte nog med de.. utan när är i ett av stegen så går den förbannade jackan sönder!!! men grattis till mig!! för jag har ju sååååå mycket pengar att slänga ut! ja men visst har jag de.. jag ä rju rik  så jag kan slösa pengar hej vildt precis som jag vill ha de.. man blir så ledsen..
när man väl kommit igång å vill kämpa då händer detta.. varför händer de dåliga saker när man bara vill få bort detta som förstör mitt liv.. nä men de är lugnt.. jag kan ta de.. de gör väl ingenting jag behöver ju inget... gaaaaah blir galen!!!! å ledsen till tusen:(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: