Publicerat: / Allt å ingenting

lite på G iaf

Jaha de är ändå lite på G nu eller ja beror väl på hur man ser på saken.

idag har jag iaf bakat bullar.. nästintill sockerfria.. å dragit ner nästan hälften på smöret.. de enda sockret som är i är lite vaniljsocker i fyllningen men inget i degen.

annars så har jag flyttat officiellt på onsdag..

sadeln jag köpte begagnad lär nog inte passa.. jag tyckte inte de kändes bra att den åkte upp i bakkant.. men får se vad pappas tjej säger i morgon. jag har ju inte så stor koll på sadlar.. men hur eller hur så blir de nog att åka till annas hästshop å fixa en sadel.. har sett ut en som jag vill ha.. handlar bara om att den ska passa å att jag ska sitta bra i den så de ska bli spännande att se.. men ja får se efter helgen..

hmm är de nåt mer? njae tror inte de just nu.. de blir väl en lugn helg nu i helgen.. jag å älskingen.. jo vi ska faktiskt till stallet båda två i morgom å terapiträna hästen.. vill ju att han ska lite på honom lika mycket som han litar på mig så får se hur de blir.. kanske blir lite bilder åxå=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: