Publicerat: / Allt å ingenting

missar visst lite..

ja de är svårt att hålla reda på att man ska skriva varje dag om de händer nåt:P men ja..

igår iaf så var jag med M å de blev stallet.. blev ut på terräng banans lilla grusgrop för att klttra lite..behöver stärka baken på min häst så han inte blir så framtung.. finns lite att jobba med där men ja de kommer nog att gå så småningom.. men han blev hur pigg som helst efter första klättringen.. öron framåt å pigg som attans i stegen:D de tycker jag är roligt så verkar som att de var skoj.. så de ska göras igen fast på andra sidan vägen.. om jag kommer över ensam men får ta de mitt på dagen när de inte är så mycket trafik.. så de ska satsas på.. sen ska jag få hjälp nån helg av J så man kan lära sig lite mer dressyr grunder då jag aldrig direkt har lärt mig några.. vill ju kunan rida min häst.. i skänkelvikningar fram å bagdelsvändningar å öppna å sluta.. i trav hade de varit nice att kunna de åxå så de är åxå ett mål jag har senare när han får upp lite kondis..=)

annars idag så blir de att ta en sväng i skogen å se hur pigg han är idag.. för på lördag blir de ledigt.. då vi ska till kalmar å prova ut en sadel å hoppas att de finns nån som han kan ha.. så hittar vi nåt så blir de lite provridning i dom ett par dagar innan man väljer vilken som passar mig bäst=) ska bli spännande:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: