Publicerat: / Allt å ingenting

nöjd å glad..

oj vad tiden går fort.. hinner ju inte med :P var länge sen jag skrev trots att jag sa till mig själv att de skulle skrivas lite oftare...

idag så är jag nöjd med min häst.. han var såååå duktig..  han har ju varit lite rädd för bommar innan men nu har han lyckats ta sig över i skritt å när jag flyttat dom osv.. så jag är stolt.. så idag möblerade jag lite igen å  fick honom att trava över bommarna utan att ens tveka.. så de är framsteg.. har ju hittat en ny sadel med å den r jag inte riktigt van vid än.. skjuts framåt i den i trav men de är nog för attjag inte är van att sitta ner i ett så djupt säte tror jag.. för när jag hade travat lite så kände jag att jag satt ner mer...:P så de kommer att gå bara bra tror jag allt.. känns bra å jag är positiv nu med... å vädret har varit underbart så jag ahr varit i stallet i 3 timmar idag..=)

myyyyyyys

Nu kom L så nu ska jag slänga i tvätt sen blir de maaaaaaaat!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: