Publicerat: / Allt å ingenting

Positiv häst, fint väder, bra humör.. toppen!:-D

idag har varit en bra dag.. mått bra i hela kroppen.. började med att man gick upp tidigt för att åka till kalmar då älskling skulle på ett möte.. å då gick jag runt lite på giraffen. införskaffade ett dressyrschabrak på HÖÖKS... sen gick runt å kollade rent allmänt.. sen efter de så köpte älskling å jag en sallad på MAXI.. handkade på citygross.. å så åkte vi ut mot annas hästshop... på vägen så hittade vi ett mysigt ställe som ci satt å åt vår sallad på i solen vid vattnet så underbart mysigt å härligt.. efter de så åkte vi vidare till annas.. lämnade tillbaka två sadlar å betalade sadeln som jag ville behålla.. känns sååååå bra att äntligen hittat en sadel som passar honom.. jätte skönt..=)

sen när man kom hem så åkte man till stallet vid ca 16.30.. började med ridturen ideg för att de skulel få lite hö ut innan insläpp.. på ridturen så hade jag en helt underbart pigg å positiv häst.. helt å hållet framåt osv.. så de var underbart.. lekte i vattnet vid bäcken på terrängbanan.. de tycker han är skoj.. å traven gick bra.. gick tom er på tygel helt utan att jag tog i honom.:P sen att han var så på allerten att han hoppade in i skogen 2 gånger med mig på släp lite efter hör ju inte hit:-P men han är ju med å lyssnar iaf så man får väl se de som positivt de åxå

annars så mår jag bara bra just nu.. vet inte om de är vädret eller bara ändå.. känns som att jag gått ner i vikt å känner mig positiv till träningen på gymmet.. helt otorligt.. nu ska bara mattiderna komma tillrätta åxå.. ett tag går de bra å sen kommer en dag då de bara blir kaos.. men ja man får jobba på de å så länge de går framåt så är jag nöjd=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: