Publicerat: / Allt å ingenting

Underbart väder att rida i..

ja idag åkte jag upp ganska tidigt till stallet i de underbar vädret..=)
snacka om perfekt väder att rida i. så de blev en liten skrittur.. jag har längat mina stigläder ett hål så jag kan säga såhär att de blev sån enorm skillnad.. kndes att jag kom mycket närmare hästen å skänklarna nådde lite längre bak än innan så de känns jätte bra=)


såhär ser man ut innan man blivit borstad.. rugguggla:P


man blir trött efteråt:P


annars så har jag ju itne skrivit om helgen.. i lördags så var älskling med mig uppe i stallet å vi skulle träna lite med bommarå andra lskiga saker i paddocken.. uppsutten.. så jag red runt å tillslut så gick han över bomam rosv å älskling möblerade osv å jag är jätte nöjd.. sen så red älsling lite å de gick åxå bra.. sen i söndags samma sak.. fast de gick bättre.. vi höjde upp några bommar lite så han fick kliva över vilket han var lite tevksam till i början men de gick bra de sen med.. han lär sig nog med tiden..=)  hoppas att han kan släppa de där med att de är läskigt att gå över.. älskling red även i söndags ltie grann  de gick bra då med=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: