Publicerat: / Allt å ingenting

fullt upp idag

ja idag så var de fullt upp.. först så var man hos sjukgymnasten å kollade så att yrseln var borta.. å de var den:-D *glad i massor*. så gick vi genom lit eövningar å hon känd epå min nacke.. så oi morgon ska vi gå genom ett träningsprogram för nacken.. tror att de blir bra.. sen så var de jag å L som tog en tripp med bilen ut å åkte i de fina vädret.. blev visst lite längre tid än väntat men ja jag tror att de gick bra ändå:P haha sen så var de hem.. å till stallet å göra ordning.. sen med pappa för att hämta en takbox hos en kompis till honom.. å där blev jag kvar några timmar:P fick lite mat å massa prat.. kan behäva vara social på de sttet hehe å de kändes bra.. =) så nu är kl snart 22 å jag är sket s lut.. ska bli skönt när älskling kommer hem å få krypa ner i sängen med honom å vara nära.. *längtar*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: