Publicerat: / Allt å ingenting

lugn söndag..

igår så blev de iaf tolvskillingsmarken här i stan.. vi gick in å kollade läget.. var tydligen 40 års jubileum.. så de var mer än vanligt t ycte jag.. mycket marknadsstånd å uppträdanden..men de vi la penagr på var lite godisremmar å en kulglass med 3 smaker som vi delade på.. så de var okej.. hel tokej väder.. uppehåll men mulet åde var skönt att deinte var gassande sol för de hade jag inte pallat haha.. sen gick vi hem å fixade lite mat.. å sen stallet å slpte in hästarna å sen vart de lugnt i soffan med ett glas vin å en film..=) massa mys med min älskling

idag så hade jag utsläpp.. så jag åkte upp å släpte ut dom å så fick steffen snällt vänta med att gå ut i hagen.. han fick gå på stallplanen med hö att äta.. för jag hade bestämt att jag skulle rida på morgonen.. å sagt å gjort.. å de gick huuuuuur bra som helst.. favorit i repris kan man säga med galoppfattningarna osv.. lyssnade jätte bra å jag är sååå nöjd=) kort runda dock men de var en härlig runda. sen blev han glad när han fick springa ner till dom andra i hagen.. =)

sen har jag faktiskt inte varit utanför dörren mer idag.. hehe vihar bara tagit de lugnt.. å middagen jag lagade ikväll blev misslyckad..jag fattar inte hur jag kan misslyckas med nåt så lät som köttfärssås.. men jag får aldrig nån smak på de hur mycket kryddor jag än häller i.. jag fattar inte.. så till slut när ag smakade smakade de okej.. men 10 min senare när vi skulle äta så vart de super salt.. å då hade jag smakat innan:S fattar inte de.. men ja ä ckligt blev de iaf så ska inte göra köttfärssås mer nu de är en sak som är säker så nu får de vara! hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: