Publicerat: / Allt å ingenting

sjukgymnastik..

japp idag var jag nere på sjukynastikens "gym".. kändes bra,, vi gick igenom en del övningar som ska hjälpa min nacke.. fick beröm för min hållning iaf.. hehe:P så de underlättar ju lite.. :P å så for jag till älskling som var på gymmet så gick genom direkt med honom de jag kom ihåg från sjukgymnasten. så vi ska testa i morgon så får vi se hur de går=)..

sen så for jag till A.. umgicks där.. å sen blev de sushi.. få bubblan vad gott de är haha.. de lägger sig som en sten i magen men ja.. man äter väl kanske ett par bitar mer än man behövde kanske haha:-D

sen var de stallet.. pappa var med.. ville visa upp hur duktig steffen hade blivit... men ja.. de gick väl inte så jätte bra hahah.. men han gick ju att jobba men han for upp direkt igen. men vet inte kan bero på myckt.. var insläppsdags å sådär så var nog de kanske.. men han var duktig i galoppen.. först försöker han rusa.. men då blir d eingen galopp från min sida förän han lugnat ner sig..  så först tog han fel galopp å höll på att trilla omkull haha.. men sen så fick vi till de å efter ett par gånger så fattade han galoppen direkt nä rjag gjorde skänkel..kan bero på att jag försökte att int eluta mig framåt utan satt till i sadeln osv.. så tror iaf att han har blivit starkare. de är jag övertygad om. men får se hur de blir i morgon=) men är rätt nöjd ändå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: