Publicerat: / Allt å ingenting

som överkörd över tåget.

vet inte vad som hände.. gick upp åkte till stallet.. å när jag kom till stallet var de som att något slog till mig i huvudet.. allergin slog till som fasen.. fick svårt att andas.. nös.. snörvlade å ögonen rann.. kom hem å hade fortfarande svårt att andas.. vart tvungen att lägga mig i sängen.. kändes verkligen som en stor influensa.. å jag nös nog 10 ggr på raken. å ögonen bara rann..kudden blev helt blöt.. s kan säga at tjag ite mår så bra.. blev lite bättre efter att jag tagit en allergi tablett.. ska försöka ta den så fort jag kan på morgonen så kanske man slipper detta.. å dags att tvätta stallkl'derna för så fort jag tar på mig dom så korkar de igen hehe så de är nog dags..

annars så har man lite problem med linserna.. har bestämt att jag ville brja med de igen.. trött på glasögonen.. men har varit en jädra strul med att hitta nåt som passar.. har så torra ögon men nu tror jag att jag hittat npgra som passar. å jag hoppas verkligen inte att dom är allt för dyra.. fick ett par till som intepassade nu å dom kostade 700 kr för 3 par dvs 3 månader.. å de är lite väl dyrt anser jag.. så håll tummarna för att dessa är aningen billigare..:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: