Publicerat: / Allt å ingenting

konstigt...

på nåt konstigt sätt så känner jag mig deprimerad idag.. jag har ingen aning om varför.. de var ju en trevlig kväll igår med god mat  rolig underhållning osv.. men idag.. ont å allmänt depp.. vet inte varför.. sen försökte man prata om de.. men fick ingen respons å då blev jag ännu mer deprimerad å vet inte vad jag ska göra.. behöver prata.. skulle få tid hos en kurator men hon har ju inte hört av sig.. så vet inte.. får väl se om de går att få tag på henne.. men ja hade varit nice att verkligen kunna prata med nån.. dä rman verkligen kan säga exakt vad man känner... utan att nån dömmer en, att man verkligen kan säga vad man känner..
men jag ve tinte.. kanske är bätre att prata med sig själv ändå när allt kommer omkring?. ja jag vet inte alls.. vet int evarför jag känner såhär.. å jag vill inte känna såhär.. men de är så jag känner.. känns som att jag sitter i ett rum.. tom rum.. å de ekar.. de är mina tankar som ekar.. dom ropar nog lite på uppmärksamhet tror jag.. egoistiskt? ja kan hända.. men ibland kräver man lite uppmärksamhet.. eller är de bara jag som känner så? jag tror inte att jag är så stark ensam i mina tankar.. behöver nog dela dom med nån ..
 
ähh jag vet inte.. de får väl va!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: