Publicerat: / Allt å ingenting

ingen alls...

finns så mycket jag skulle vilja tala om.. men ja.. finns ingen att prata av sig med.. den man vill prata med kan man inte prata med för han är sur å irriterad just nu å de ä rhan som jag vill berätta saker för å är nyfiken på hur de går för honom men ja.. får sitta här med mina tankar..
 
vet väl inte direkt egentligen vad jag tänker.. men känner mig bara ensam faktiskt.. att de var såhär när man var singel.. kväll efter kväll utan nån att prata med.. utan nån att bolla tankar å idéer med.. ingen alls att få tala om hur man egentligen mår till..
 
jag har inte mått så bra på senaste tiden för övrigt.. har varit nere..  lätt till tårar å tankar som bara har åkt upp å ner som en j*vla ber-och-dal bana..! ett skit är de.. vet inte själv varför jag mår som jag gör.. men så mår jag iallafall.. man börjar nog bli rätt så lnäckt faktiskt.. de är väl de som är grejen kanske.. de tar på krafterna.. å psyket om inte annat.. psyket,,, de tar nog mest stryk.. kan de väl inte göra tänker du.. men JO ojojoj vad de tar att bara gå hemma.. å söka å prata med nån om nån vet nåt jobb å allt de där som tillhör.. de tar..
 
har ingen matlust, har ont i magen, vill inte äta. känner inget behov av de.. men vet att jag måste så försöker väl att göra de ändå trots att jag inte vill eller har lust eller hunger.. de är bara att ta ett par tuggor å svälja..
 
vet inte varför de varit så de senaste veckorna.. visst mat är inte min starka sida i vanliga fall. men  då har man ju ialalfall blivit hungrig.. blir inte hungrig så ofta längre.. måste ju bero på hur man mår..
 
tror iaf att jag ska träna järnet i morgon.. städa järnet... å blåser de inte allt för mycket rida lite.. men beror på hur mycket de blåser idag blåste de storm så vågade inte ge mig ut å utmana ödet.. känns dumt..
 
jag vill bara må bra.. j ag vill bli stark i mig själv att kunna motstå alla frestelser så att man kan gå ner i vikt å bli någorlunda normal.. vet ju vadjag vill hai framtiden.. å de är de jag vill kämpa för..m en de är så svårt! viljan finns men tydligen inte tillräckligt..ååååh blir galen på just de... hur ska jag göra för att bli starkare..? måste bli starkare.. annars kommer jag inte att klara mitt mål.. om man bara kunde ta en tablett så blir man stark.. de skulle jag vilja kunna.. men ja de lär ju inte finnas så de är bara att kämpa på.. svårt men måste iaf kämpa..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: