Publicerat: / Allt å ingenting

inte myket.. men iaf lite:P

Oj.. jag har visst inte direkt jätte mycket att säga tror jag..
men nu kommer de lite uppdatering iallafall..
 
i går lördag så hjälpte jag A att bada hst inför tävling.. gick hur bra som helst å han var jätte duktig. sen på kvällen så åkte jag å älsking till kalmar å gick på bio "savages" de var ingen höjdarfilm å slutet var totalt värdelöst. men ja alltid trevligt att gå på bio ändå..
 
idag var jag med på tävlnigen som den badade skönheten skulle vara med i.. 8 fel blev de på 1m men han är såååå duktig är så impad av honom för att bara vara 4 år.. han är super.. å syns att han tycker att de är såååå roligt=)
 
sen hem.. vila lite tillsammans med min älskade innan han åkte till jobbet för ett extra pass idag.. tråkigt men blir ju pengar så nu denna vecka så väntas de ensamma kvällar.. hmm tycker inte om när han jobbar kväll men bara att gilla läget ju..
 
i morgon s blir de lite sjukgymnast å sen försöka att rida lite tänkte jag.. beroende på vädret förstås:P allt hänger alltid på vädret:P annars så ska jag försöka att ta tag i lite här hemma.. måste rensa "stall-garderoben" å göra ordning massa annat.. sätta mig ner å söka lite jobb osv.. var de tänkt iaf. får se om de finns nåt att söka haha.. men nåt hoppas ag  på iaf.. ananrs så händer de ingenting.. kolla serier på nätet på sida jag hittat.. nu kan jag kolla de serier jag missat på tvn å glömt bort.. toppen:D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: